福。綠。壽。頭~~~

在這鬱鬱不歡的日子裡, 我有一班哇鬼陪伴著我 戴太陽眼鏡
呢班哇鬼令我懂得跟小朋友相處 Get ready to 生 BB 0勒 開懷大笑開懷大笑



珍藏相片之一喎~ 係福綠壽頭既首領, 最鍾意"了"其他個幾隻野失控…..又成日講笑話搞到連我都狂笑…



Bon Bon, 我飛費~ 日日整個小籠包頭番黎, 都幾可愛, 寫字好靚, 我有個咁既女都唔錯~



一睇就知呢個最百厭啦, 坐唔定, 重來未試過可以坐底超過十五分鐘, 小六生仲係小一既骨架…



四個之中我仍為最乖既一個, 永遠好自覺地做晒所有功課, 我覺得呢個細路係可造之才..不過我冇機會睇到呢~

登登登櫈……..以下呢個就係我暗戀既小二生, 我成日偷望佢 hahahha

呢隻小二肥仔係可以自言自語達到忘我既境界, 由細細聲講野變大大聲唱歌 ..冇人陪佢玩都可以完全失控 hahahahhaha always 笑到我癲~

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment