失戀好處著數多……….唉

一把年紀, 連自己都唔太知自己想要乜, 每一次我都係全程投入以為結婚生仔一生一世, 到而家都仲未明白咩叫唔夾, 咩叫性格不合…種種
當然,經一事長一智, 未曾深愛己無情就當然沒哭過死去活來啦, 不過唔開心一定有
友人a話….0華, 睇你個頹樣你都真係有愛佢喎 (我簡單得近乎無知既心理影響啦)
友人b話….當拍劇殺科囉…..(套戲對我黎講太快拍完呢)
友人c話….你講咩笑話都唔夠呢個最爆笑….(乜料呀,戀愛無罪喎)
最喜歡還是那句 (失戀一次上了一課)…嗯~~幾好
其實, 我選男朋友幾乎冇準則, 最近要是神喜悅的~~~~
想了很久, 明明開始是有感動才會這麽認真, 到現在還是不明白中間的用意….唔緊要啦, 上帝有上帝既旨意
一個死仔包話……..你呢一世都有信仰呢個包袱跟住你!! 教徒係唔可以咁隨便…
頂, 我隨便就唔會咁執迷不誤啦
分手這幾天, 完全空白…奇怪…還記得對上一次哭得死去活來的時候, 我感受到聖靈輕撫我心…這次什麼都沒有, 就是說不出話來
雖然做不成情侶, 但他是好男人, 我充心祝福他, 一定要幸福啊!!
丫…忘了寫好處..haha 長期睡眠質素勁差既我, 每每有事情發生, 我既唔開心機制下會狂瞓, 這兩天都睡到八點三還不願起床….食野又食少左….做運動又認真左…希望夏天前再減多廿磅~! 努力~!~!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment