Global Warming

我從今天起…
1) 少d用 Hair spray
2) 去Supermarket 要記得帶環保袋
3) 夜晚陳嘉未番, 自己一個人係房唔開廳既燈同電視
4) 日頭少d開冷氣 (基本上我覺豬個陣都唔開既)
5) 多d用癈紙
6) 少d買乾量番屋企 (因為多數擺到過期掉左)
 
*P.S. 挨眼瞓看了十多小時的 24 hour green thing concert 有以上決定~
 
Leonardo DiCaprio 話 "now this is not theory, it’s reality"~ 我係度諗, 如果真係唔加強環保意識, 將來有一天, 當人類住在地球變成在外太空一樣, 即係好似風之谷咁呢, 我諗到時佢地會怪我地冇好好珍識地球囉…
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Response to Global Warming

  1. christie says:

    我們和五月天一起離開地球表面吧…………

Leave a comment